Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Rebellaaa | użytkownik

imię i nazwiskoPatrycja Owczarek adresMłynisko zarejestrowany05.07.2010 @20:09:00 ostatnio na stronie04.11.2014 @18:35:42

Amatorka i samouk....
zarówno w rysunku jak i w fotografii...
maluje głównie portrety (ołówkiem) i krajobrazy (pastelom)

Kocham podróże i wspinaczki górskie...
Uwielbiam chodzić własnymi ścieżkami...
lubię odkrywać nieznane przez nikogo zakątki...
do wszystkiego muszę dojść sama...
kiedy już postawie sobie jakiś cel nie rezygnuje z niego, staram sie go osiągnąć.
nie obchodzi mnie co myślą i mówią o mnie inni.!
Jestem typowym marzyciele.. bujam w obłokach chodź twardo stąpam po ziemi...
Kocham zwierzęta- najchętniej przytuliłabym wszystkie naraz i zabrała je do domu....
płaczę na filmach, i rozklejam się przy książce...
a gdy jakaś mnie naprawdę wciągnie przezywam jej akcję całą sobą...
wszędzie widzę piękno, nawet tak gdzie ludzie go nie dostrzegają...
niektórzy sie ze mnie śmieją, ale nic na to nie poradzę, że zachwycam się nawet największymi błahostkami...
jestem wręcz niepoprawną romantyczką...
na łonie natury mogłabym spędzić całe życie...
nie potrawie się oprzeć jej urokowi, wszędzie znajduje swoje magiczne miejsca i potrafię się w nie zapatrzeć tak że tracę poczucie czasu...
Dodatkowo jak przystało na mój wiek uczę się, zgłębiając tajniki zawodu geodety

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu7908879
digarty77 komentarze226 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~chominskiwojciech    22.07.2013 @05:36:20
Dziękuję i pozdrawiam
~epwasyl    10.04.2012 @09:37:52
Dzięki!
~Mirella1    03.01.2012 @09:19:27
~robcio19    26.12.2011 @11:03:42
dziękuję miło że ktoś tak myśli;p
_______
w zamian za ocenę nie dziękuj a oceń
~sebus17    30.08.2011 @11:13:29
dziękuję za odwiedziny
~fotoartist1    17.07.2011 @14:40:58
Bardzo dziękuję za opinie
_______
Miłego oglądania
~szati    28.06.2011 @21:31:38
dziekuje
~Pepsi38    13.01.2011 @15:54:35
Ja nie musze uznawać!
ja to wiem;D
~Pepsi38    10.01.2011 @15:32:46
noo takk.. ale nie chce mi się dodawać a i tak mam beznadziejne komentarze i wgl. nie chce mi się;d hehe
~patrycja1419944    09.01.2011 @19:10:59
dzięki
~Pepsi38    09.01.2011 @17:14:10
aa.. bo nie chce mi sie robić fot!;p
chętnie bym usuneła ten mój profil lecz nie wiem jak!;p hah
~Pepsi38    04.01.2011 @19:00:20
nie ma!:D
~daria1506    28.12.2010 @16:34:32
dziękuję Ci za komentarze lecz tamto jedno sdjęcie to mostek spacjalnie jest w lewp a nie prosto u dołu...
~Pepsi38    17.10.2010 @20:18:04
Nie ma nowych fot;p
~chominskiwojciech    28.09.2010 @18:56:06
dzięxxxxxx
~Hoffman9    28.09.2010 @18:35:33
Dziękuję. Miło mi że się podoba. Zapraszam ponownie
~basiek5000    23.09.2010 @19:10:07
DZIĘKUJE ZA OPINIĘ
_______
Oceniam tylko to co mi się podoba Pozdrawiam ludzi sympatycznych
~Monia95    07.08.2010 @08:20:00
ja rowniez dziękuje ^^
cieszę się,ze ci się podoba (;
~malaegoistka    27.07.2010 @14:25:12
Fajne fotki xD czekam na nowe ^.^
_______
Kiedy człowiek zstępuje w przepaść, jego życie zawsze zyskuje jasno określony kierunek.
~Mirella1    12.07.2010 @19:05:15
...i za obserwacje rowniez dziekuje
~Mirella1    12.07.2010 @13:15:14
Dziękuję
~luki1992    06.07.2010 @12:50:40
dzięki może oceń??
_______
i tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt